BTHYS Politikası

Veriyum uluslararası bir standart olan ISO/IEC 20000 temelli bir “BT Hizmet Yönetim Sistemi” politikası ile, BT hizmetlerinin sürekli iyileştirilmesini, en iyi uygulamalara uygun hale getirilmesini ve hizmet süreçlerinin müşteri odaklı yönetilmesini amaçlamış ve güvence altına almıştır.

Veriyum tüm hizmet yönetimi süreçlerini; yenilikçi, çözüm odaklı, yüksek katma değerli ürün ve hizmet anlayışıyla ve müşteri memnuniyetine odaklanarak geliştirmeyi, sürdürmeyi ve sürekli iyileştirmeyi hedeflemiştir. Belirlediği prosesler ile, kaynakların daha verimli ve etkin kullanımını, hizmet süreçlerinde güvenlik, sürat ve erişilebilirlikte artışı, hizmetlerini hedeflediği kalite seviyesinde sürdürmeyi, risklerini ve fırsatlarını doğru ve zamanında yönetmeyi, iş süreçlerinin tabii olunan yasa, mevzuatlar ve gereksinimlere uyumlu olarak yönetilmesini, iş ilişkileri politikaları ile paydaşları ile uyumlu ve etkin bir iletişimi ilke olarak benimsemiştir.

Bu kapsamda  Veriyum Servis Kataloğunda yer alan tüm hizmetler için;

  • ISO 20000 Hizmet Yönetim Sistemi süreçlerine uygun şekilde yönetilir.
  • Hizmetlerin sunumu için yetenek ve kaynaklar en uygun şekilde kullanılır.
  • Sunulan hizmetlerin maliyet ve kaynak analizi yapılır.
  • Sunulan hizmetlerdeki sorunlar Yardım Masası Uygulaması Üzerinden kayıt altına alınır ve SLA süreleri içerisinde çözüme ulaştırır.
  • Tüm Hizmetler için Bilgi Güvenlik gereksinimleri Bilgi Güvenliği Politikalarına uygun olarak sağlanır.
  • Tedarikçilerin sağladığı hizmetler için yapılan alt kontratlar müşterilerle yapılan SLA sürelerinin altında tutulur.
  • Verilen hizmetler için Talep, Olay, Problem, Değişiklik kayıtlarını Yardım Masası Uygulamasından yönetir.
  • Kritik hizmetler için iş sürekliliği senaryoları oluşturulur ve yılda bir kez test edilir.
  • Sistemlerde yaşanan sorunlar,  SLA süreleri uygun olarak ele alınır, en az kesinti olacak şekilde çözüm sunularak işin devamlılığı sağlanır.
  • Tekrarlanan olayların kök nedenleri tespit edilerek kalıcı çözümler sunulur.
  • Hizmet riskleri değerlendirilir, yüksek riskler için aksiyonlar alınır.
  • Sunulan hizmetlere ait belirlenen periyotlarla ölçme ve raporlama yapılır.
  • Müşteri şikâyetleri değerlendirilerek iyileştirici önlemler alınır.

                                                                                        

Veriyum Teknoloji A.Ş.

  • Merkez Adres

    Hilal Mh. Cezayir Cd. No:15/A Çankaya Ankara / Türkiye

  • Telefon

    0312 472 22 33 | 0850 303 VRYM

  • Faks

    0850 200 21 76

  • Yetkili Kişi

    Cevdet KAYMAZ

  • Şube Adres

    Atatürk Bul. Hacı Hanife İş Merkezi No: 120/12 Odunpazarı Eskişehir / Türkiye

  • Yetkili Kişi

    Burhan KAYMAZ

  • Vergi Bilgileri

    Seğmenler Vergi Dairesi - 924 047 65 78

  • Ticaret Sicil No

    321915

  • ATO Sicil No

    2/2307

  • Denetleme

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu